Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Rydułtowach
Zapraszamy absolwentów po odbiór świadectw, aneksów i wyników egzaminu maturalnego 11 sierpnia od godz. 11.30 do 15.00. Prosimy o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości.
Do budynku szkoły należy wchodzić pojedynczo, w maseczce, po uprzednim zdezynfekowaniu rąk płynem dezynfekcyjnym dostępnym przy drzwiach. Wszyscy muszą zachowywać dystans 2m od siebie przed szkołą, przed sekretariatem i innych pomieszczeniach wspólnych. Świadectwa chwilowo nie będą mogły odebrać osoby chore lub objęte kwarantanną.
Wyniki egzaminu maturalnego dla każdego zdającego będą udostępnione 11 sierpnia od godz. 08:00 na stronie www.oke.jaworzno.pl w Serwisie dla zdających → Serwis maturzysty. Obowiązują loginy i hasła przekazane zdającym w lutym. https://oke.jaworzno.pl/www3/2020/07/29/wyniki-egzaminu-maturalnego-2020/
Warunkiem przystąpienia do egzaminu w terminie poprawkowym jest złożenie do dyrektora szkoły w terminie 3 dni od ogłoszenia wyników, tj. do 14 sierpnia br. Oświadczenia o zamiarze przystąpienia do egzaminu maturalnego z danego przedmiotu w terminie poprawkowym (do pobrania załączniki w formacie Word: Załącznik7 na stronie www.oke.jaworzno.pl lub dostępnego w sekretariacie szkoły.
Drodzy uczniowie.
W tym roku szkolnym niestety nie będzie uroczystego zakończenia. Pandemia spowodowała, że nie możemy się spotkać z Wami wszystkimi w jednym czasie.
Zapraszamy po odbiór świadectw w piątek 26 czerwca. Jednak w różnych godzinach i z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa.
Do budynku należy wchodzić pojedynczo. Wszyscy muszą zachowywać dystans 2m od siebie. W szkole wszyscy są zobowiązani do założenia maseczki i dezynfekcji rąk płynem do tego celu przygotowanym. Świadectwa chwilowo nie będą mogły odebrać osoby chore lub objęte kwarantanną. Należy unikać większych skupisk ludzi, istnieje konieczność zachowania dystansu przebywając w korytarzu, toalecie i innych pomieszczeniach wspólnych.
Harmonogram:
Wejście główne
Godzina
Wejście boczneod strony Orlika
1Ta
9.00
1a
1b
9.30
1Tb
1Tc
10.00
2a
3a
10.30
1Td
1Te
11.00
2Ta
2Tb
11.30
3Tb
W zakładce DOKUMENTY znajdziecie wykaz podręczników obowiązujących w roku szkolnym 2020/21.
Drodzy ósmoklasiści, zapraszamy do naszej szkoły.
Od 15 czerwca rozpoczyna się nabór do klas pierwszych szkół ponadpodstawowych.
Możecie już założyć konto i wybrać preferowane przez Was kierunki, a następnie złożyć wniosek.
Zapraszamy!
https://slaskie.edu.com.pl/kandydat/app/
Organizacja egzaminu zawodowego - informacja dla zdajacych
Informacja dotycząca terminu czasu trwania materiałów pomocniczych
Prosimy zdających egzamin maturalny o zapoznanie się z następującymi informacjami:
Uprzejmie prosimy maturzystów o zapoznanie się z wytycznymi dotyczącymi przeprowadzania egzaminów w 2020r.
Drodzy uczniowie,
od 1 czerwca wszyscy będziecie mieli możliwość udziału w konsultacjach indywidualnych lub grupowych na terenie szkoły.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa, każdy z uczniów ma obowiązek zgłoszenia udziału w takich zajęciach najpóźniej do końca dnia poprzedzającego spotkanie.
W zajęciach może uczestniczyć maksymalnie 12 osób.
Do budynku szkoły wchodzi się pojedynczo wejściem głównym.Wszyscy uczestnicy zajęć muszą zachowywać dystans 2m od siebie.Wszyscy wchodzący do szkoły są zobowiązani do dezynfekcji rąk płynem do tego celu przygotowanym.Uczestnicy zajęć nie mogą pożyczali sobie przyborów i podręczników.Udział w konsultacjach nie jest możliwy dla osób chorych lub objętych kwarantanną.Należy unikać większych skupisk ludzi, istnieje konieczność zachowania dystansu przebywając w korytarzu, toalecie i innych pomieszczeniach wspólnych.
Terminarz (w nawiasach symbole nauczycieli):
biologia - [BB], wt. 9.00-10.00wychowanie fizyczne [MC], pn. 15.00-16.00 przedmioty fotograficzne [CI], wt. 10.00-11.00pedagog szkolny [AG], pn. 9.00-10.30, czw. 10.00-11.00język polski [KG], pn. 14.30-15.30 przedmioty ekonomiczne [GA], śr. 12.00-13.00 przedmioty ekonomiczne [GR], wt. 8.00-9.00 język niemiecki [BK], wt. 10.00-11.00 przedmioty gastronomiczne [EK] wt. 10.00-11.00 chemia, fizyka [IK], pn. 9.00-10.30 religia [KŁ], wt. 10.00-12.00 historia, wos [KK], czw. 10.00-11.00 język angielski [TK], pt.11.00-12.00 wychowanie fizyczne [WK], pn. 13.30-15.00 biblioteka [AL], wt. 11.00-14.00, czw. 11.00-14.00 język niemiecki [DM], wt. 8.30-10.00 matematyka [GP], czw. 9.00-10.00 religia [AM], śr. 8.00-9.00 przedmioty fotograficzne [Mo], śr. 10.00-11.00 geografia, przedmioty fotograficzne [HM], czw. 9.00-10.00 język angielski [JP], pn. 8.50-10.25 przedmioty gastronomiczne [AP], pn. 9.00-10.00 matematyka [DP], pn. 9.00-10.00 język polski [BP], czw. 11.00-12.00wychowanie fizyczne [SJ], śr. 15.00-16.00język polski [Sc], czw. 10.00-11.30 grafika, plastyka [JT], pn. 9.30-11.00przedmioty ekonomiczne [IS], wt. 10.00-11.00 matematyka [JS], śr. 10.00-11.30 matematyka [BS], pn. 11.00-12.00 logistyka, edukacja wojskowa [KS], wt. 14.30-15.30 przedmioty ekonomiczne [HT], czw. 10.00-11.00 przedmioty ekonomiczne [MS], śr. 10.00-11.00przedmioty gastronomiczne [IW], wt. 10.00-11.00 język polski [JM], czw.8.30-9.30
Strona 14 z 88
Dyrektor szkoły
Wicedyrektor
Kierownik szkolenia praktycznego
Przewodnicząca:Wanessa Wieczorek
Zastępca:Jakub Rymer
Członkowie:Kamila PietroniecTomasz Mika
Stowarzyszenie Obywatelska 30
Jesteśmy grupą przyjaciół szkoły. Stowarzyszenie zrzesza uczniów, ich rodziców, nauczycieli i innych pracowników szkoły.
Czytaj więcej