dla absolwentów gimnazjów
dla absolwentów szkół podstawowych
Terminy egzminów poprawkowych w siepniu 2022r:
1. Dla maturzystów porawkowy egzamin maturalny:
23.08.2022r. godz. 9.00
2. Dla uczniów klas 1-3 technikum i szkoły branżowej:
23.08.2022r. - matematyka - godz. 9.00
23.08.2022r. - chemia - godz. 11.00
23.08.2022r. - jęz. niemiecki - godz. 12.00
24.08.2022r.- podstawy handlu, bezpieczeństwo i higiena pracy,kompetencje emocjonalne
i społeczne - ( godz. podana po ustaleniu)
25.08. 2022r. - jęz. polski - godz. 9.00
25.08.2022r. - organizacja prac magazynowych - godz. 12.00
5 lipca br. o godz. 8.30 w serwisie ZIU udostępnione zostaną wyniki egzaminu maturalnego dla każdego zdającego. Wskazówki do logowania i adres strony zamieszczone są na stronie Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie.
Zapraszamy po odbiór świadectw w szkole 5 lipca od godz. 12.00.
Absolwenci, którzy przystąpili do wszystkich egzaminów obowiązkowych, a nie zdali tylko jednego egzaminu z przedmiotu obowiązkowego w części pisemnej na poziomie podstawowym, mają prawo do przystąpienia do egzaminu w terminie poprawkowym.
Egzamin odbędzie się 23 sierpnia 2022r. (wtorek), o godz. 9.00.
Warunkiem przystąpienia do egzaminu w terminie poprawkowym jest złożenie do dyrektora szkoły Oświadczenia o zamiarze przystąpienia do egzaminu maturalnego z danego przedmiotu w terminie poprawkowym (Załącznik 7), najpóźniej do 12 lipca br. ( tj. w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników).
Informacje i załącznik 7 dostępne są na stronie OKE w Jaworznie:
https://oke.jaworzno.pl/www3/2022/06/23/egzamin-maturalny-wyniki-egzaminu-maturalnego-2022/
Przypominamy o II terminie próby sprawności fizycznej do oddziału przygotowania wojskowego, wyznaczonym na 27 czerwca o godz. 10.00 dla kandydatów, którzy zgłosili swą nieobecność z przyczyn niezależnych w I terminie. Próba odbędzie się w sali gimnastycznej ZSP w Rydułtowach. Obowiązuje obuwie i strój sportowy, oswiadczenie/zgoda rodziców na przystąpienie do próby i legitymacja szkolna.
Informacja dla uczniów/absolwentów dotycząca terminu, czasu trwania oraz materiałów i przyborów pomocniczych, z których mogą korzystać zdający w części pisemnej i praktycznej egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie w sesji czerwiec - lipiec 2022 r.
W związku z ostatnią decyzją MON o utworzeniu w naszej szkole oddziału przygotowania wojskowego w roku szkolnym 2022/2023 informujemy, że rekrutacja do tego oddziału (klasa 1Ta/2 w naborze elektronicznym) będzie obejmowała różnież obowiązkowy test sprawności fizycznej.
Wniosek kandydata musi być złożony do 30.05.2022, do godziny 15.00.
Testy próby sprawności fizycznej kandydatów do klasy mundurowej
Oddziału Przygotowania Wojskowego
13 czerwca 2022r. godz.15.00
1. Test sprawności fizycznej przeprowadza się w sali gimnastycznej.
2. Test sprawności fizycznej kandydat wykonuje w stroju i obuwiu sportowym, niedopuszczalne jest noszenie podczas testu biżuterii lub innych przedmiotów o ostrych krawędziach mogących spowodować uszkodzenie ciała kandydata.
3. Rozpoczęcie testu sprawności fizycznej poprzedza rozgrzewka.
Czytaj więcej: Testy próby sprawności fizycznej kandydatów do Oddziału Przygotowania Wojskowego
Po raz kolejny mamy przyjemność zaprosić wszystkie dziewczyny - uczennice szkół ponadpodstawowych do udziału w eliminacjach konkursu Miss Reneta.
Miejsce i data wyboru finalistek:
niedziela, 12.06.2022 od godz.11.00
Hotel Rudolf, Havířov-Město,
Ważne by każda kandydatka zalogowała się na stronie https://www.missreneta.cz/application.php
Przeczytajcie informację dotyczącą spotkania w Havirovie:
https://www.missreneta.cz/12.06.2022_Havirov-propozice_ke_castingu_MR22.docx
O wszystkim co związane z konkursem można przeczytać na stronie http://missreneta.cz
Zapoznajcie się prosimy z dokumentami dotyczącymi możliwości wydania mLegitymacji.
Instrukcja mLegitymacji krok po kroku
Wniosek o wydanie mlegitymacji
21 grudnia po raz kolejny sprawiliśmy ogromną radość dzieciom i ich opiekunom z Zakładu Leczniczo - Opiekuńczego „Betlejem” w Jastrzębiu – Zdroju. Przekazane zostały dary zakupione ze środków pieniężnych zebranych przed świętami w szkole.
W imieniu dzieci, siostry Kingi (Dyrektor zakładu), opiekunów oraz własnym składam serdeczne podziękowanie wszystkim, którzy z wielkim sercem włączyli się w zbiórkę: uczniom, nauczycielom, rodzicom i opiekunom.
Serdecznie dziękuję za zaangażowanie, za każdy poniesiony trud i wszelkie dobro.
Wyrazem podziękowania niech będą uśmiechnięte i zadowolone buzie dzieci, korzystające z naszej pomocy. Siostry prowadzące ośrodek swoją wdzięczność wyrażają poprzez dar comiesięcznej Mszy św. i pamięć w modlitwie w intencjach przyjaciół i dobrodziejów. Myślę, że radość jakiej doświadczyliśmy pomagając bezinteresownie innym, potrzebującym, ubogaciła nas jako ludzi.
Mam nadzieję, że w przyszłym roku szkolnym, w grudniu nie tylko odwiedzimy po raz kolejny „Betlejem”, ale może już następnym razem sami darczyńcy będą mogli osobiście spotkać się z podopiecznymi ośrodka.
Iwona Wrożyna
W ramach rządowego programu na lata 2020-2024 „AKTYWNA TABLICA” na potrzeby Branżowej Szkoły I stopnia zakupiono pomoce dydaktyczne w związku z realizacją zadania pn: „Zakup wraz z dostawą 6 SZTUK laptopów w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno - komunikacyjnych na lata 2020 - 2024 „Aktywna tablica” na potrzeby Branżowej Szkoły I stopnia w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Rydułtowach”.
Aktywna Tablica - strona Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
![]() |
![]() |
![]() |
Przypominamy, że zdający zgłaszają się na egzamin punktualnie z dowodem tożsamości i długopisem z czarnym tuszem oraz dozwolonymi przyborami.
Do sal egzaminacyjnych nie wolno wnosić żadnych urządzeń telekomunikacyjnych.
Prosimy o zapoznanie się z wytycznymi Covid-19 na egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie - sesja zimowa 2022
Czytaj więcej: Wytyczne Covid-19 na egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
Informacja dla uczniów/absolwentów dotycząca terminu, czasu trwania oraz materiałów i przyborów pomocniczych, z których mogą korzystać zdający w części pisemnej i praktycznej egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie w sesji styczeń - luty 2022 r.
UWAGA:
Zdający powinni stawić się przed salą egzaminacyjną 30 minut przed wyznaczoną godziną rozpoczęcia egzaminu oraz posiadać dokument tożsamości ze zdjęciem.
Termin egzaminu |
Kwalifikacja / zawód |
Godzina rozpoczęcia egzaminu/sala |
Czas trwania egzaminu |
Materiały i przybory pomocnicze, które powinien posiadać zdający |
ETAP PISEMNY |
||||
Etap Pisemny/ 11.01.2022r. |
AU.22 Obsługa magazynów / technik logistyk AU.23 Rejestracja, obróbka TG.07 Sporządzanie potraw i napojów / technik żywienia i usług gastronomicznych TG.07 Sporządzanie potraw i napojów / kucharz MG.20 Wykonywanie i naprawa elementów maszyn, urządzeń i narzędzi / ślusarz |
10.00 sala nr 21 |
60 minut |
długopis (pióro) z czarnym tuszem (atramentem), przeznaczony do |
Etap Pisemny/ 11.01.2022r. |
TG.16 Organizacja żywienia |
12.00 sala nr 26 |
60 minut |
długopis (pióro) z czarnym tuszem (atramentem), przeznaczony do |
Etap Pisemny/ 11.01.2022r. |
AU.32 Organizacja transportu/ technik logistyk AU.28 Realizacja projektów multimedialnych / technik fotografii i multimediów |
12.00 sala nr 21 |
60 minut |
długopis (pióro) z czarnym tuszem (atramentem), przeznaczony do |
Etap Pisemny/ 11.01.2022r. |
SPL.01 Obsługa magazynów / technik logistyk |
9.00 sala nr 33 |
60 minut |
długopis (pióro) z czarnym tuszem (atramentem), przeznaczony do |
Etap Pisemny/ 11.01.2022r. |
SPL.01 Obsługa magazynów / technik logistyk |
11.30 sala nr 33 |
60 minut |
długopis (pióro) z czarnym tuszem (atramentem), przeznaczony do |
Etap Pisemny/ 11.01.2022r. |
SPL.01 Obsługa magazynów / technik logistyk |
14.30 sala nr 33 |
60 minut |
długopis (pióro) z czarnym tuszem (atramentem), przeznaczony do |
ETAP PRAKTYCZNY |
||||
Etap Praktyczny/ 10.01.2022r. |
AU.22 Obsługa magazynów / technik logistyk SPL.01 Obsługa magazynów / technik logistyk |
9.00 sala nr 26 |
120 minut |
długopis (pióro) z czarnym tuszem (atramentem)oraz własne przybory: kalkulator prosty*, ołówek, gumkę, linijkę, temperówkę |
Etap Praktyczny/ 10.01.2022r. |
SPL.01 Obsługa magazynów / technik logistyk |
9.00 sala nr 8 |
120 minut |
długopis (pióro) z czarnym tuszem (atramentem)oraz własne przybory: kalkulator prosty*, ołówek, gumkę, linijkę, temperówkę |
Etap Praktyczny/ 10.01.2022r. |
TG.16 Organizacja żywienia |
13.00 sala nr 21 |
150 minut |
długopis (pióro) z czarnym tuszem (atramentem)oraz własne przybory: kalkulator prosty*, ołówek, gumkę, linijkę, temperówkę |
Etap Praktyczny/ 10.01.2022r. |
AU.32 Organizacja transportu / technik logistyk |
13.00 sala nr 8 |
120 minut |
długopis (pióro) z czarnym tuszem (atramentem)oraz własne przybory: kalkulator prosty*, ołówek, gumkę, linijkę, temperówkę |
Etap Praktyczny/ 18.01.2022r. |
AU.28 Realizacja projektów multimedialnych/ technik fotografii i multimediów |
9.00 sala nr 33 |
180 minut |
długopis (pióro) z czarnym tuszem (atramentem) |
Etap Praktyczny/ 3.02.2022r. |
TG.07 – Sporządzanie potraw i napojów / technik żywienia i usług gastronomicznych |
8.00 sala nr 20 |
120 minut |
długopis (pióro) z czarnym tuszem (atramentem) |
* Kalkulator prosty – to kalkulator, który umożliwia wykonywanie tylko dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia, ewentualnie obliczanie procentów lub pierwiastków kwadratowych z liczb.
Kierownik Szkolenia Praktycznego
Małgorzata Warzecha-Staniczek